Aprecieri,reclamatii si feedback

Aprecieri,reclamatii si feedback

La LRQA, suntem pasionati de ceea ce facem, iar noi înțelegem ceea ce e în joc pentru afacerea dvs. Muncim din greu pentru a aplica expertiza noastră, pentru a face sistemele dvs de management mai eficiente și mai eficace. Tocmai de aceea suntem unul din cele mai de încredere organisme de certificare a sistemelor de management care furnizează servicii de evaluare. Deși depunem toate eforturile pentru a îndeplini standardele înalte așteptate de noi, uneori, lucrurile pot merge rău. Când se întâmplă acest lucru, trebuie să fim informati în așa fel încât toate eforturile noastre sa se concentreze in sensul in care lucrurile sa fie puse in ordine și pentru a preveni eventualele deficiențe din viitor.

Aprecieri

Suntem întotdeauna încântați să primim comentarii pozitive, ne ajută să promovam cele mai bune practici în cadrul organizației.

Reclamatii

Dacă sunteți client LRQA și ati găsit unele probleme cu orice parte a serviciului primit de la LRQA, atunci vă rugăm să urmați procedura de reclamatii asa cum este explicată în documentul PDF de mai jos.

Nota informativa -Procedura LRQA de reclamatii

Daca reclamatia dumneavoastra se refera la o companie care este client LRQA, atunci trebuie să vă adresați mai întâi societatii în cauză și să urmați procedura lor de plângeri. Dacă ați făcut deja acest lucru și nu sunteti mulțumiți de răspunsul primit de la clientul nostru, atunci vă rugăm să ne contactati și sa ne oferiti mai multe detalii referitoare la grijile dumneavoastră.

Va rugam sa completați acest formular online dacă aveti o nemultumire cu privire la orice parte a serviciului care a fost livrat de către LRQA sau cu privire la una dintre companiile noastre certificate.

 

Nota informativa - Procedura de reclamatii LRQA

Nota infomativa privind procedura de reclamatii LRQA