Quality Manager

Cui se adreseaza?
Acest curs este ideal daca ocupati sau intentionati sa ocupati aceasta pozitie si doriti sa va dezvoltati abilitatile necesare pentru indeplinirea cat mai eficienta a acestui rol sau daca doriti sa implementati sau sa imbunatatiti sistemul dumneavoastra de calitate pentru a va sprijini afacerea/activitatea.
Acest curs se adreseaza celor care doresc sa aprofundeze cerintele si gestionarea unui sistem de management al calitatii.

Ce veti invata?
Pe parcursul acestui curs veti invata:
• cum sa acoperiti cerintele pozitiei de Manager Calitate / Manager al Sistemelor de Calitate si cum sa gestionati aceste sisteme cat mai eficient
• cerintele standardului ISO 9001 si cum relationeaza acestea intre ele pentru a forma un sistem robust
• necesitatea documentarii sistemelor si proceselor si care sunt metodele folosite
• sa concepeti politici de calitate si obiective care sa sprijine afacerea dumneavoastra
• sa planificati si sa gestionati auditarea interna a sistemului
• cum sa eliminati cauzele problemelor prin actiuni corective eficiente
• sa dezvoltati cadrul necesar ca analiza efectuata de management sa fie un proces cat mai adecvat si eficient
• sa implementati procese care sa genereze imbunatatire continua
• la ce sa va asteptati din partea unui audit de terta parte

Principalele elemente de continut:
• Rolul si competentele asociate pozitiei de Manager de Calitate / Manager al Sistemelor de Calitate
• Aplicarea practica a Sistemului de Management al Calitatii si a ISO 9001
• Interpretarea si aplicarea principalelor cerinte ale ISO 9001 in directa legatura cu Managerul de Calitate / Managerul Sistemelor de Calitate
• Structura si interdependenta sistemului
• Cerintele documentate si formatul sistemului de management al calitatii
• Gestionarea sistemului, inclusiv:
- Setarea politicilor si a obiectivelor
- Gestionarea auditurilor interne
- Analiza efectuata de management
- Criterii si evaluari
- Imbunatatirea continua
• Intelegerea modului in care se aplica sistemul de mangement al calitatii si ISO 9001 pentru a sprijini si a imbunatati dezvoltarea afacerii/activitatii
• Interpretarea principalelor cerintelor ale ISO 9001
• Documentarea SMC pentru a reprezenta functionarea afacerii utilizand tehnici grafice
• Tehnici pentru stabilirea de politici si obiective ce sprijina nevoile si cerintele afacerii
• Conceperea unei abordari practice privind gestionarea si programarea auditurilor interne
• Dezvoltarea analizei efectuate de management intr-un proces eficient si relevant
• Intelegerea masurilor necesare pentru gestionarea sistemului de management
• Dezvoltarea de actiuni corective in cadrul sistemului care sa asigure eliminarea eficienta si definitiva a problemelor
• Intelegerea tehnicilor asociate imbunatatirii continue
• Adoptarea unei abordari diferite a sistemelor de management

 

Experienta anterioara necesara?
Nu este necesara experienta anterioara, dar cunoasterea sumara a continutului standardului ISO 9001 reprezinta un avantaj cu privire la eficacitatea acumularii de cunostinte si aptitudini pe parcursul cursului.

Metode de lucru folosite:
Cursul are un caracter interactiv, incluzand o serie de studii de caz. 
Exercitiile practice vor parcurge toate subiectele prezentate teoretic in prealabil. Acestea se vor desfasura atat individual, cat si in echipe.

Coordonate si servicii incluse:
Durata curs: 3 zile cu program 9 – 17
Prezenta obligatorie: minimum 90% din timpul total de curs

Start Date End Date Locatie Book course
cOVENTRY Book Now