Reinnoirea certificarii

Reinnoirea certificarii poate fi un moment dificil pentru orice companie, dar in acelasi timp poate fi provocator. Este o oportunitate pentru a implica toti membri organizatiei in acest proces si in gestionarea cerintelor de certificare.

Este un moment prielnic pentru a reaminti beneficiile si importanta crirtica in succesul unei organizatii a unui sistem de management eficient. Inainte de demararea procesului de reinnoire a certificarii toate modificarile din cadrul organizatiei dumneavoastra vor fi luate in calcul pentru a ne asigura ca sistemele dumneavoastra isi vor pastra integritatea.

Tabloul complet

In cadrul celorlalte etape de audit, cum ar fi vizitele tematice  de supraveghere, ne vom concentra pe domenii specifice care sunt importante pentru afacerea dumneavoastra. Insa in cazul reinnoirea certificarii scopul nostru este sa vedem tabloul complet, o imagine de ansamblu, pentru a ne asigura ca toate procesele interconectate ale organizatiei dumnevoastra functioneaza asa cum ar trebui.

Adesea, acest lucru poate insemna evaluarea unor procese mai mici, aflate la periferia organizatiei. Este necesar sa ne asigura ca totul functioneaza asa cum ar trebui, ca nimic nu a deraiat.

Insemnand ca vizitele de recertificare pot fi mai aprofundate, mai ample si pot implica mai multe persoane si mai multe departamente.

Implicarea personalului

Aceste vizite au o prestanta mai mare, iar personalul din intreaga organizatie trebuie sa stie de ce suntem acolo si ceea ce facem. Acesta este un moment bun pentru ii constientiza de beneficiile procesului in activitatea lor de zi de zi. Recertificarea nu este automata si va trebui sa demonstrati ca in continuare indepliniti cerintele standardelor.. Acesta reevaluare a sistemului aduce in sine astfel un plus de valoare.

Reinnoirea certificatului poate oferi impulsul si motivatia de a aborda orice probleme care au fost amananate pentru prea mult timp, pentru a asigura astfel un rezultat pozitiv in urma auditului.

De asemenea, acesta este un moment in care organizatia dumneavoastra poate identifica zonele unde este puternica, unde a crescut sau zonele unde inca este de lucru. Veti afla informatii importante despre cat de bine satisfaceti asteptarile clientilor si daca exista alte probleme de abordat.

Informarea

In momentul analizei concluziilor de catre evaluatorii nostri este necesara implicarea persoanelor din top management. Acestea sunt elemente importante care va pot ajuta sa va imbunatatiti modul de lucru.

Ca obiectiv ar trebui sa va propuneti sa comunicati rezultatele pe o scara cat mai larga. Desigur, reinnoirea certificatului este un pas de care intreaga organizatie poate fi foarte mandra, iar succesul ar trebui comunicat tuturor celor care au contribuit - ceea ce inseamna cel mai probabil, toti membrii organizatiei.

Reinnoirea certificarii este o mare realizare. Este o asigurare independenta ce certifica ca activitatea desfasurata continua sa satisfaca cerintele si asteptarile partilor interesate. Aceasta ofera o vedere asupra eficacitatii sistemelor dumneavoastra.

Si asigura organizatiei dumneavoastra credibilitate sporita prin statutul si valoarea marcii LRQA.

Beneficii

  • sistemele dumneavoastra de management sunt concepute in jurul celor mai critice riscuri ale afacerii
  • procesele dumneavoastra genereaza rezultatele asteptate de partile interesate
  • abordarea dumneavoastra de management aduce imbunatatire continua