Lloyd’s Register – Notificare privind confidențialitatea

Care este scopul acestei Notificări privind confidențialitatea? 

Lloyd’s Register ia foarte în serios securitatea informațiilor dvs. personale și s-a angajat să se asigure că informațiile dvs. personale sunt protejate în permanență.

Scopul acestei Notificări privind confidențialitatea este acela de a vă oferi o explicație clară cu privire la modul în care colectăm și utilizăm informațiile dvs. personale în timpul interacțiunii dvs. cu noi, precum și cu privire la drepturile pe care le aveți în legătură cu informațiile dvs. personale.

Cine este Lloyd’s Register?

"Lloyd’s Register” se referă la un grup internațional de companii deținute de Lloyd’s Register Group Limited (număr de companie în Regatul Unit 08126909), care, la rândul său, este deținută de Lloyd’s Register Foundation (număr de caritate în Regatul Unit 1145988 și număr de companie în Regatul Unit 07905861). 

Cum puteți contacta Lloyd’s Register?

Dacă aveți întrebări cu privire la această Notificare privind confidențialitatea sau la felul în care noi utilizăm informațiile dvs. personale, vă rugăm să contactați Responsabilul nostru cu protecția datelor prin:

  • e-mail: dataprotection@lr.org;
  • poștă: Responsabilul cu protecția datelor, Lloyd’s Register, 71 Fenchurch Street, Londra, EC3M 4BS; sau
  • telefon: (+44) 020 7423 1724.

Ce informații personale colectează Lloyd’s Register?

Lloyd’s Register colectează numai informații personale de bază despre dvs. (precum numele, adresa de e-mail și detalii de contact de bază, precum și orice alte informații pe care alegeți să le furnizați) și numai în următoarele moduri:

  • Informații pe care le furnizați singur(ă) prin intermediul site-ului nostru web, în scris, prin telefon, la evenimentele noastre sau prin alte mijloace; sau.
  • Informații pe care le obținem din interacțiunea dvs. cu site-urile web și/sau serviciile noastre.

Nu vom cere și nu intenționăm să colectăm informații personale sensibile despre dvs.

De ce colectează Lloyd’s Register informații personale?

Lloyd’s Register are nevoie să cunoască informații personale de bază despre dvs. pentru a răspunde solicitărilor pe care ni le adresați și pentru a vă furniza informații legate de serviciile noastre (precum buletine informative, actualizări din domeniu, informații despre produsele și serviciile noastre, invitații la evenimente, sondaje, cercetare de piață etc.), pe care fie ați fost de acord să le primiți, fie sunt asociate produselor sau serviciilor Lloyd’s Register despre care credem că ar putea prezenta interes pentru dvs.  Nu vom folosi informațiile dvs. personale în niciun alt scop.

Lloyd’s Register colectează informații despre utilizarea de către dvs. a site-urilor noastre web, prin intermediul modulelor cookie. Facem acest lucru pentru a vă putea adapta și personaliza experiența și, împreună cu alte informații ale utilizatorului și date despre utilizare, pentru a îmbunătăți conținutul, aspectul și performanța site-urilor noastre web.  Puteți găsi mai multe detalii în Politica noastră privind modulele cookie.

Cum sunt protejate informațiile dvs. personale?

Lloyd’s Register va păstra informațiile dvs. personale în mod sigur, luând măsuri tehnice și organizaționale corespunzătoare și nu vă va divulga informațiile personale nicunei persoane din afara grupului propriu și niciunei persoane sau entități din afara Regatului Unit și/sau Uniunii Europene, cu excepția și în măsura în care: (i) acest lucru este necesar pentru scopurile menționate în această Notificare privind confidențialitatea; și (ii) după ce s-a asigurat mai întâi că există măsuri de protecție corespunzătoare pentru a garanta faptul că informațiile vor continua să fie păstrate și utilizate în conformitate cu această notificare și cu Regulamentul general al Uniunii Europene privind protecția datelor (UE 2016/679).

Folosim furnizori de servicii pentru operațiuni legate de site-urile noastre web, cum ar fi găzduirea site-urilor web și funcționalitatea de chestionare, iar unii dintre acești furnizori de servicii vă vor procesa informațiile personale ca parte a serviciilor pe care ni le furnizează. Ne vom asigura că acești furnizori de servicii respectă, de asemenea, această Notificare privind confidențialitatea.

Cât timp păstrează Lloyd’s Register informațiile personale?

Informațiile dvs. personale vor fi păstrate de Lloyd’s Register doar atât timp cât este rezonabil necesar pentru scopurile precizate în această Notificare privind confidențialitatea, mai puțin dacă legea îi cere să le păstreze pentru o perioadă mai lungă.

Care sunt drepturile dvs. legale?

Dispuneți de o serie de drepturi legale asociate cu informațiile dvs. personale, inclusiv:

  • dreptul de a accesa și copia informațiile dvs. personale; 
  • dreptul de a obține corectarea oricăror informații personale inexacte sau incomplete; 
  • dreptul de a dispune ștergerea informațiilor dvs. personale; 
  • dreptul de a restricționa sau de a obiecta față de procesarea de către Lloyd’s Register a informațiilor dvs. personale; 
  • dreptul de a vă retrage în orice moment consimțământul cu privire la procesarea de către noi a informațiilor dvs. personale (și anume, inclusiv dreptul de a vă retrage sau de a vă dezabona de la comunicări în orice moment, fie contactându-ne la datele de contact furnizate în această Notificare privind confidențialitatea, fie făcând clic pe linkul de dezabonare din e-mailurile pe care le primiți de la noi).

Vă rugăm să ne contactați dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile legale.  Vom răspunde la orice drepturi pe care le exercitați în termen de o lună de la primirea solicitării, mai puțin dacă solicitarea este una complexă sau presupune un volum semnificativ de date, caz în care vom răspunde în termen de trei luni.

Ce se intampla cand vizitati birourile Lloyd's Register?

Când vizitați unul dintre birourile noastre, este posibil să colectăm doar informații personale de bază despre dvs. (așa cum se menționează mai sus în această notificare privind confidențialitatea) și numai în scopul de a menține securitatea și siguranța locatiei. Este posibil să vi se ceară să vă inregistrati, semnand la venire si la plecare, atunci când vizitați unul dintre birourile noastre și vi se poate oferi un permis de vizită pentru a fi purtat în timpul vizitei. În cazul în care televiziunea cu circuit închis (CCTV) este operată la oricare dintre birourile noastre, aceasta este utilizată în scopul asigurarii securitatii locatiei.

Cum puteți depune o plângere?

Dacă aveți o plângere cu privire modul în care informațiile dvs. personale au fost gestionate de Lloyd’s Register, vă rugăm să contactați Responsabilul cu protecția datelor al Lloyd’s Register, folosind datele de contact furnizate mai sus.

Aveți dreptul legal de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere.  Pentru Lloyd’s Register, autoritatea de supraveghere relevantă este UK Information Commissioner’s Office (Biroul Comisarului pentru Informații din Regatul Unit) (pentru a depune o plângere sau a raporta o problemă, vizitați: https://ico.org.uk/concerns/).

Actualizează Lloyd’s Register Notificarea privind confidențialitatea?

Lloyd’s Register poate modifica conținutul acestei Notificări privind confidențialitatea în timp, fără a vă înștiința.  Ar trebui să consultați ocazional această Notificare privind confidențialitatea, pentru a vă asigura că ați luat cunoștință de cea mai recentă versiune care se va aplica de fiecare dată când ne accesați site-urile web. Această Notificare privind confidențialitatea a fost actualizată ultima dată la 3 mai 2018.