Supraveghere tematica

La LRQA, abordam evaluarea in mod diferit. Incepem prin a afla ce este cel mai iportant pentru dumneavoastra, ce doriti sa imbunatatiti, ce necesita atentie si ce tine managementul comaniei treaz noaptea.

Apoi, evaluam lucrurile care conteaza, incat sa ne dam seama unde va aflati, iar daca vor fi lucruri care nu sunt in ordine veti avea astfel posibilitatea de a le pune la punct inainte sa genereze probleme majore.

Activitatea noastra de supraveghere pe teme preia problemele cele mai grave si mai importante pentru afacerea dumneavoastra si le examineaza in detaliu pentru a testa eficacitatea sistemului de management. Acest lucru va confirma totodata si eficienta sistemului dumneavoastra in rezolvarea problemelor pe viitor. Nu vorbim doar despre conformitate, ci despre imbunatatirea modului de gestionare a afacerii si corelarea obiectivele dumneavoastra strategice cu cele ale procesului de evaluare.

La ce sa va asteptati?

Pentru ca abordarea noastra LRQA Business Assurance sa genereze valoare adugata auditorii nostri vor avea nevoie sa discute cu o serie de oameni din organizatia dumneavoastra. Lista poate include Managerul de Calitate, Reprezentantul pentru Sanatate si Securitate Ocupationala, Directorul General si cel Financiar. Auditorii nostri vor discuta riscurile si problemele cheie pe care le intampina afacerea dumneavoastra.

Auditorii nostri vor:

  • discuta cu top management-ul ceea ce conteaza cel mai mult pentru afacerea dumneavoastra in ceea ce priveste conformitatea si imbunatatirea
  • identifica si stabili temele relevante pentru problemele majore ale afacerii dumneavoastra ce vor fi abordate in urmatoarele vizitele de supraveghere
  • determina care sunt procesele ce ar trebui examinate si cum si unde actiunile dumneavoastra de control ar trebui evaluate
  • desfasura o evaluare care reflecta temele convenite
  • raporta constatari ale evaluarii ce sunt relevante si valoroase pentru organizatia dumneavoastra.

Focus pe ceea ce conteaza cel mai mult

Focusandu-ne atentia pe ceea ce conteaza cel mai mult pentru organizatia dumneavoastra putem sa evaluam acele zone ale afacerii si ale sistemului dumneavoastra de management ce gestioneaza aceste aspecte.

Iar prin evaluarea noastra obiectiva, independenta si impartiala va pot spune daca acestea sunt eficiente sau nu. In cazul in care acestea sunt eficiente, pot exista moduri in care pot fi imbunatatite in continuare. Daca acestea nu sunt eficiente, putem explora modalitati de a corecta aceasta situatie.

Prin aceasta metoda, cele mai importante procese ale afacerii dumneavoastra pot deveni durabile, repetabile si robuste.

Cea ce va conduce la o afacere mult mai puternica.

Supravegherea tematica este:

  • o oportunitate de a va concentra pe prioritatile afacerii, nu doar pe simpla conformitate
  • menita sa influenteze eforturile de imbunatatire ale organizatiei
  • o metoda de a obtine mai multa valoare din datele pe care compania deja le gestioneaza