Metodologia Business Assurance

Metodologia noastra unica de evaluare - LRQA Business Assurance - va ajuta sa gestionati sistemele si riscurile cu care va confruntati, sa imbunatatiti si sa protejati performanta actuala si viitoare a organizatiei dumneavoastra.

LRQA Business Assurance este construita pe trei piloni si dincolo de procesul de certificare aduce o abordare de evaluare menita sa ajute organizatiile sa isi atinga obiectivele strategice prin:

Metodologia bazata risc

Prin intelegerea si evaluarea planurilor dumneavoastra strategice si operationale, alaturi de cunostintele noastre in industria respectiva, avem capabilitatea de a identifica riscurile-cheie relevante pentru sectorul si organizatia dumneavoastra. Creand astfel cadrul necesar in care structura sistemului de management sa fie in mod constant evaluata pentru a avea siguranta ca aceasta cuprinde si gestioneaza aceste riscuri. Asigurandu-va totodata si ca sistemul dumnevoastra este si ramane, complet, robust si adecvat. Aceasta abordare va permite sa construiti incredere si sa va sporiti reputatia in randul partilor interesate.

LRQA a sprijinit in mod activ Vodafone in obtinerea certificarii, pentru a putea furniza servicii de telecomunicatii in intreaga Grecie la un nivel inalt de calitate. Abordarea LRQA este in deplina concordanta cu principiile companiei noastre rezultand astfel o cooperare foarte foarte benefica.

Konstantinos Panagos, Business Improvement Senior Manager, Vodafone Greece,

Supraveghere tematica

Construita pe o metodologie baza pe risc, procesul de supraveghere preia apoi temele esentiale pentru afacerea dumneavoastra si examineaza aceste zone in detaliu pentru a testa eficacitatea sistemului de management. Utilizand metodologia bazata pe risc aveti astfel garantia ca activitatea de evaluare va fi concentrata pe ceea ce conteaza cel mai mult pentru cine conteaza cel mai mult.

Imbunatatire continua

Pastrat in forma initiala, eficienta unui sistem de management se poate diminua in timp. Insa daca procesul de imbunatatire continua este implementat in mod eficient, beneficiile sunt duble:

  • sistemul de management este imbunatatit pentru a debloca adevaratul sau potential        
  • imbunatatirile sunt mentinute pe termen lung Ca rezultat, imbunatatirea continua devine o componenta fundamentala a oricarui sistem de management. 

Ea ofera garantia unei organizatii ca va avea capacitatea inerenta de a isi indeplini obligatiile si de a livra atat in ​​prezent cat si in viitor oferind in orice moment incredere si siguranta partilor implicate.

Cum sa indeplinesti asteptarile partilor interesate?

Afacerile au multe parti interesate: acestea includ actionari, clienti, autoritatea de reglementare, angajati si nu numai.Toate aceste persoane doresc si au nevoie sa stie ca afacerea este condusa in mod corespunzator si este protejata in fata riscurilor.

O parte importanta a metodologiei LRQA Business Assurance consta in a oferi dovezi solide partilor interesate ca interesele lor sunt urmarite. Tocmai de aceea, o certificarea sub sigla LRQA reprezinta un beneficiu semnificativ: arata partilor interesate ca s-au impus cele mai inalte standarde. In cadrul LRQA, nu verificam doar daca sistemul respecta cerintele standardului respectiv, ci mergem de fiecare data cu un pas mai departe si aducem valoare adaugata dincolo de ceea ce v-ati astepta de la un proces de evaluare traditional:

  • o evaluare impartiala in care va puteti avea incredere
  • o analiza asupra eficientei sistemelor prin expertiza si cunostintele tehnice ale auditorilor nostri
  • o credibilitate sporita - LRQA este o marca de incredere la nivel global, cu un portofoliu de clienti recunoscut pe plan international.

Prin ce difera LRQA Business Assurance?

Avem intodeauna ca scop:

  • sa intelegem afacerea dumneavoastra 
  • sa oferim valoare reala
  • sa demonstram legaturile dintre obiectivele afacerii si constatarile auditului

LRQA a introdus LRQA Business Assurance pe piata de certificare in anul 2004. Aceasta initiativa a avut o influenta semnificativa in intreaga industrie, punand accentul, dincolo de certificare,  pe o abordare de evaluare legata de obiectivele strategice.

Evaluarile sunt adaptate tinand cont de domeniu, de nivelul de maturitate si obiectivele organizatiei dumneavoastra. Aceasta abordare se poate traduce in simpla obtinere a certificarii sau in suportul necesar in a va folosi sistemele de management intr-un mod mai complex pentru a sta la baza dezvoltarii dumneavoastra strategice, in functie de de ceea ce este mai portivit si mai util pentru organizatia dumneavoastra in acel moment.

Ne uitam la ceea ce conteaza cel mai mult

Abordarea LRQA Business Assurance implica un focus pe ceea ce conteaza cu adevarat. Vom utiliza o abordare sistematica pentru a stabili cu ce riscuri se confrunta afacerea dumneavoastra, astfel incat sa putem adapta evaluarea in directa concordanta cu maturitatea si eficacitatea sistemelor dumneavoastra de management.

Cum lucram?

Avand la baza idea de conformitate in tot ceea ce facem, LRQA Business Assurance transforma auditul intr-un puternic instrument de management, pentru a imbunatati si a proteja performanta. Intelegand ceea ce conteaza cu adevarat pentru organizatia dumneavoastra si pentru partile interesate, va ajutam sa va imbunatatiti sistemul de management si afacerea, in acelasi timp.